Müzik Çalar

6 Ekim 2013 Pazar

Hepinizi Bir Fincan Kitabıma Beklerim:)

Merhaba arkadaşlar. Ben Burak. Lise son sınıf, dil öğrencisiyim. Uzun zamandır açmayı düşündüğüm kitap blogumu sonunda açmış bulunmaktayım. 
Benim kitap tutkunluğum son 2 yılda falan başladı, 2 yıla kadar pek kitap okuyan birisi değildim açıkçası. Hayatımda ilk defa bu tür bir site açtım ve yine ilk defa kitap incelemeleri yazacağım. O yüzden hem normal yazılarım
olsun, hem inceleme yazılarım olsun hepsi amatörce olacak.  
Sitenin adına karar vermekte gerçekten çok zorlandım, en sonunda böyle bir şeye karar verdim. Ayda en az 3 kitap incelemesi koymaya, yayınlamaya çalışacağım başlangıç için. Bazen popüler kitaplar bazende yeraltı edebiyatı dediğimiz pek duyulmayan kitapları inceleyeceğim. İnceleme şeklim tamamen bana ait olacak yani hiç bir inceleme kuralı ya da buna benzer şeyler hakkında bilgim yok. İçimden geldiği gibi yazacağım kısacası. Bugünlük sadece kendimi kısaca tanıtan yazıları yazmak istedim başlangıç olarak, ilk incelemelerim bu hafta içinde gelecek.
Şimdilik çok uzun bir yazı yazmak istemiyorum, zaman içinde yazılarımla birlikte kendimi tanıtacak şeyler yazacağım zaten. Şimdilik kendinize iyi davranın:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder